22/1 - ORKAR INGE MER

Nu är jag skapligt less på att vara sjuk.. Har ju iofs varit förkyld sen nyår, men fick feber och jätte ont i halsen efter jobbet i måndags. Och inte fan vill det bli bättre i halsen heller, har testat allt. Te med honung, glass, halstabletter osv. Men inget verkar funka. Blir väl att besöka hälsocentralen på måndag om det inte har blivit bättre.

Så vad har jag gjort om dagarna då? Sovit, sovit och kollat på oth. Säsong 3 den här gången, men gud vad jag älskar den serien. Är på avsnitt 18 nu eller något sånt, får nog ta och hyra säsong 4 imorgon. Även fast jag har sett den säsongen så många gånger :)

Imorgon får jag även lön, vilket innebär att jag ska gå och köpa en ny mobil. Håller på att bli tokig på min.. Den har börjat sagt sitt om man säger så. Men det är väl inte så konstigt med tanke på att den snart firar 10 år eller nå sånt? ;p

Hur som helst, ska ta något varmt och dricka nu. Sen lägga mig framför tvn igen, får se om jag orkar gå på praktiken imorgon. Mamma tycker att det är bäst att jag är hemma och tar det lugnt. Så jag blir nog en av dom få som kommer vara nykter i helgen. Eller vi får väl se hur länge jag lyckas hålla de x) Aja, tack och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: syster

oth so.4 är kanske den bästa säsongen av någon serie som någonsin skapats.

2009-01-24 @ 03:37:23
URL: http://n0useforaname.blogg.se/
Postat av: nadja

krya på dig! :)

2009-01-24 @ 18:58:28
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0