21/6 - LUGNET EFTER STORMEN

Oj oj oj, vad mycket som har hänt sen jag skrev sist.

Jag har fått uppleva mitt livs bästa dag, studentdagen. Det var helt sanslöst roligt, vilken känsla det var att springa ut på trappan och skrika av lycka. Fick en massa fina presenter av mina nära och kära, och jag är så glad att kunna tillbringa min dag med dom jag tycker bäst om. Skulle vilja spela den dagen om och om igen.

Men det var ju inte bara studentdagen som var rolig, hela veckan var helt galen! Barrundan, vattenkriget, brännbollen, middagen med klassen osv. Allt var helt perfekt! Saknar det redan. Men nu är det dags för verkligheten, imorgon börjar jobbet och jag ser faktiskt fram emot det. Är oerhört tacksam över mitt jobb och mina arbetskamrater. Dock är det en hel del ansvar och ruskigt högt tempo. Men det är så jag vill ha det!

Så min sista lediga dag ska jag tillbringa med elin och linnéa, blir nog lite grillning och annat mys. Sen ska jag komma i säng i tid så att man är pigg och glad imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0