21/6 - TVÅ VECKOR KVAR!

Om exakt två veckor sitter vi i bilen på väg ner till hultsfred och det kommer bli en helt galen vecka. Jag hoppas på att den blir lika lyckad som förra årets, trotts att inte elin & stina följer med. Och jag hoppas att jag slipper vara stammis på röda korset igen, chansen är inte speciellt stor. Men önska går ju alltid!

Tar nog en eckerö resa i helgen för att inhandla lite alkohol inför resan. Får se vilka jag får med mig, bara att hojta till om du är sugen! :) Men annars är det mesta klart inför resan, tältet och hela kittet är inköpt och nu kan vi inte göra annat än att tagga! För jag vet att jag kommer ha ruskigt kul, man kan inte ha annat med det gänget som åker! Till och med danne har bestämt sig för att följa med, och det gillar vi!

Gott folk, två veckor, fjorton dagar, kvar tills vi åker!
8 dagar av alkohol, stämning, musik och mycket, mycket mer ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0