22/6 - STRESS

Var det minst sagt på jobbet idag, satan vad mycket jag hade att göra under hela dagen. Inte blir saken bättre av att man är tvungen att springa fram och tillbaka genom hela butiken.. Men men, det är skönt att vara tillbaka och ha något att göra. Fick även veta att jag är tvungen att jobba i helgen, så det blir ingen eckerö-resa. Trisst!

Men man tackar inte nej till dubbel lön! Och jag behöver alla pengar jag kan få, även fast det innebär att jag inte har någon fritid ;) Hur som helst, på torsdag ska vi fira bella med middag och utgång, hoppas på en lyckad kväll! Är ju ledig på fredag, så det blir nog lite alkohol för min del också.

Nu ska jag äta upp min hårdbröd macka och kolla klart på beck innan det är dags att sova. Håller tummarna för att fröken malmberg tar sig tid att träffa mig imorgon, jag har inte sett den människan på år och dar. Dock är det jobb som gäller 12-19, förväntar mig en lika stressig dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0