24/6 - SUNSHINE

Är det någon mer än jag som är tvungen att jobba när det är sånt här fint väder? Så typiskt att värmen och solen ska komma när man börjar jobba. Men jag antar att det är den vanliga oturen som tittar fram. Hur som helst, vaknade upp vid tolv hemma hos melinda. Blev att jag åkte dit igår trotts allt. Så igår blev det en promenad på 2 timmar, snacka massa skit osv.

Men nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för jobbet. Fruktansvärt onödig dag idag, jobbar bara 16-19.. Men men, det är ju pengar det också. Sen ikväll ska jag bara ta de lugnt, gå och lägga mig i tid för imorgon ringer klockan 5. Sen är dagen fullspäckad av jobb, shopping, tjejmiddag, partaj osv.

Hare så bra, kom gärna förbi ica maxi och säg hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0