29/6 - SÖNDAG KL.10.00

Kan ni förstå att jag åker till hultsfred på söndag? För det kan inte jag. Är det äntligen dags att åka tillbaka och uppleva en helt sanslös vecka? Det verkar nästan som det, för nu kan man säga: PÅ SÖNDAG ÅKER VI!! Det är inte om en månad, inte om en vecka, utan om 6 dagar.

Klockan 10.00 sätter vi oss i bilen och drar iväg, det kommer bli en lång och svettig bilresa. Vill inte ens tänka på det!! Men satan vad kul vi kommer ha det, blir att packa på sig badkläderna så att vi kan stanna längs vägen.. Vi satsar på att åka tidigt så slipper vi komma fram så sent.

I veckan ska det sista inhandlas, speciellt alkoholen!! Den är viktigast av allt om man ska överleva veckan, och ett par bekväma skor. Vill inte ha en favorit i repris i år ;b

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är helt slut.
Imorgon är det jobb igen, kl 9-19! :) mooney!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0