13/5 - HUVUDSTADEN

Idag har jag spenderat min dag i stockholm, där vi har käkat med sofies syster, shoppat, gått på teater, besökt moské (uppsala) och skulle ha gått på studiebesök på svensk handel. Men det blev inställt för våran grupp, tack och lov för de! Och vi såg endast halva teatern, den andra halvan spenderades på någon krog i närheten. Köpte en ny jacka idag, det blev en helly hansen. Trotts att jag vet att det är många som har en sånn, så var det bara den som jag riktigt föll för. Så då skiter jag i vad andra tycker :)

Nu ska jag sova, har jätte ont i magen och jag hoppas på att det går över under natten. Elin&Linnéa sätter sig snart i bilen till arlanda, vill också!! Men men, jag fick ju en jacka istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0