19/5 - MYS

I´m back, tro det eller ej.

Sitter just nu hemma hos tilda, har mumsat på en super god kladdkaka och nu kollar vi på DH. Mer spännande än så blire inte, ska hjälpa henne att städa lite eftersom fotografen kommer imorgon. Kan inte tänka mig att dom faktiskt ska flytta härifrån, sorgligt. Men iaf, vad har hänt sen senast? Fredags var jag barnvakt åt ett gäng 91or. Lång historia, men trevligt vare. Sen i lördags var det partaj med damerna, ruskigt kul vare. Började hos tobbe och slutade på goya. Var så äckligt mkt folk där, men kul så länge de varade.

Fick trevligt sällskap med mig hem också, tänker inte gå in mer på det. När vi vaknade dagen efter så guidade jag dom ut ur andersberg och sen gick jag hem och la mig igen. Fick sällskap på kvällen av tilda och det blev en mysig hemma kväll med lillebror.

I går var det fika med amanda och bella på waynes, satt där ett par timmar och det var riktigt trevligt. Planerade en spontan resa till uppsala, så på lördag åker vi. Ett gäng partyglada flickor, kan det bli bättre? Johan är ju så snäll och lånar ut sin lägenhet så nu äre fullt ös medvetslös.

Men nu börjar DH igen, ska plugga lite efter det innan jag går och lägger mig. Ska blinka lite fint med ögat så kanske tilda är villig att ta en promenad med mig :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0