24/5 - SLUTSPURTEN

Nu är det fan inte långt kvar till studenten, har endast tre jobbiga pluggdagar kvar sen är alla prov och skit över så då kan festen börja! Har en hel del att göra den här veckan, vilket kommer att göra att jag inte har tid att sitta här. Utan nu ska jag fan i mig ta tag i allt skit som ska in och se till att det är klart tills på onsdag. Punkt slut!

Sen på torsdag ska jag hem till mormor och fixa klänningen, sen på fredag blire nog lugnt. Lördag därimot ska vi fira bella&amanda, paaarty! Ska bli ruskigt skoj! :) Hur som helst, ska sätta mig och plugga lite innan jag somnar. Hare så bra! :)

Såg vad jag kommer få i lön imorgon, me likes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0