30/5 - VILKEN KVÄLL

Igår var jag ut med amanda och bella, ruskigt roligt hade vi ;D Blev slick som vanligt och det är där man har som trevligast, träffade på en massa arbetskamrater också så det var riktigt skoj. Dock fick vi inte möta djungelns fasor, det är lite synd. Men men, hade kul ändå!

Idag vaknade man av att tvn sätts på med högsta volym, tror ni att jag höll på att sätta hjärtat i halsen eller? Shit, sånna här avancerade grejer är farliga. Men iaf, sen när man går ner på rummet så upptäcker man att det är vatten över större delar av golvet. Så om det är någon som vill bada så är det bara att hojta till! Hur som helst, nu har jag precis börjat tina lite kyckling och snart ska jag lägga den i marinad. Mums, för ikväll ska vi grilla hemma hos bella. Vi ska nämligen fira bella som fyller 19 idag och amanda som fyllde 20 igår! Jag vet att vi kommer få en super trevlig kväll.

Innan dess så ska jag duscha, göra mig iordning, fixa kycklingen, åka till stan, lämna in skorna på omklackning, åka hem till mamma och hämta klänningen, åka tillbaka till stan och hämta skorna, träffa amanda, inhandla lite alkohol kanske, åka hem till bella, korka upp och sist men inte minst så ska jag in i dimman. Där har ni min dag, tror jag. Har säkert glömt en massa saker som jag måste göra. Aja, ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Nanna amoruso Kokko

long time no see girl!!!

2009-06-05 @ 10:59:51
URL: http://nannamoruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0