3/5 - SÖNDAG

Jaha, ytterligare en helg har gått och vad har man gjort? Jo, jag har jobbat hela helgen och sen har jag gått hem och sovit. Kul liv! Är så fruktansvärt trött pga att man är så jäkla förkyld. Har feber till och från, hostar hela nätterna och för tillfället har jag även lock för örat. Men inte är jag bitter för det :)

Sitter och kollar på oth nu, lika bra som vanligt! Ska alldeles strax krypa ner under täcket och sova. Får se om det blir någon sömn denna natt, kan ju alltid hoppas..

Imorgon är det iaf skola mellan 10.45 och 17.00 sen åker man direkt till jobbet efter det och slutar vid nio. Men får se det positivt, lönen blir bra och helgen kommer bli helt underbar! För då ska vi fira bettan som fyller 18 år på fredag och på lördag fyller sofie 20 år. Kan det bli bättre? 

Tack och godnatt! 

Kommentarer
Postat av: matilda mosell

Anna, har dem hört av sig om OTH boxen än?

2009-05-04 @ 13:37:28
URL: http://n0useforaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0