5/5 - INTE LÅNGT KVAR

Nu är det inte långt kvar till studenten, fy satan vad jag längtar till den dagen. Dock har jag en hel hög med grejer som ska vara klart innan dess men jag har noll motivation. Så vi får väl se hur det hela slutar. Men på något sätt så löser jag det, som vanligt. Hur som helst, har suttit och kollat på en massa lägenheter nu. Ska ta tag i det imorgon hade jag tänkt, för såhär kan jag inte bo. Jag håller på att bli tokig! Vill ha en egen lägenhet igen, ett ställe som bara är mitt. Där jag kan vara ifred och jag slipper allt gnäll. Så det är bara att hålla tummarna gott folk! 

Om ni vet någon privat fastighetsägare så är det bara att hojta till!

Dom närmsta veckorna kommer bestå av plugg och jobb, men det är något ni får tåla. Bli inte sur på mig om jag inte hör av mig, då vet ni var jag håller hus någonstans. Men snart, om sisådär 3 veckor då är allt klart och inlämnat. Så då kan jag återgå till livet igen. 

          GE MIG;
          STUDENTEN
          ÖLAND
          HULTSFRED



den där känslan längtar jag efter, satan vad underbart det kommer bli.
jag säger bara en sak, hultsfred 09 det är där det händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0