9/5 - PARTY

Gårdagen var riktigt kul, först middag&fika hos bettan sedan ner på stan för att gå på slicken. Där träffade man både en och två som man kände igen, riktigt kul vare! :) Imorse vaknade man av att tilda sms och då vare bara att slita sig ur sängen och åka till haga. Där har jag spenderat hela min dag och nu sitter jag i min ensamhet och ska alldeles strax käka lite.

Ikväll blire nämligen fest igen, först ska jag  till en kompis här i aberg och fira henne. Hon fyllde 18 härom dagen, sen ska jag ner på stan för att fira sofie som har fyllt 20. Får se om det kanske blir ett krogbesök också. Men men, maten väntar och jag ska göra mig iordning. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0