10/11 - JOBB

Igår spenderade jag ett flertal timmar på stan med mamma, vi kollade på julklappar, köpte scrapbooking grejer osv. Sen har jag kommit en liten bit på vägen med mitt julhandlande, jag har köpt julpapper. Det gills, eller hur? Det var iaf jätte fint och det kommer jag använda väl :) Vi lunchade även på Los Sambreros, alltid lika gott.

Sen åkte vi hem och gick och handlade på ica innan det var dags för att laga mat och pyssla resten av kvällen. Tilda åkte hem någon gång efter elva, och det dröjde inte länge innan jag gick och la mig. Låg och läste kanske två timmar innan jag lyckades somna överhuvudtaget. Dock har jag sovit fruktansvärt dåligt, vet inte hur många gånger jag vaknade av hostan och var tvungen att gå och dricka vatten.

Sista gången jag vaknade var pga att jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba ikväll och jag är inte den som tackar nej. Så innan det är dags att bege sig till jobbet så ska jag ta de lugnt, bädda ner mig under filten med en te kopp i handen och kanske någon bra film. Har stängningen på jobbet, så kommer hem efter halv tio någon gång, kanske skriver några rader då :)

jag vill tillbaka till värmen, nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0