2/11 - PASTA PÅ NIAN

Fick ett samtal från syster om att jag skulle ner på stan och äta med henne & hennes far. Några minuter senare stog jag och väntade på bussen. Det blev den traditionella pastan på nian, alltid lika gott. Sen gick vi hem till dom för att kolla på Änglar och Demoner. Riktigt bra film.

Åkte hem när den var slut och nu pratar jag lite smått med Amanda om planer inför nyår. Håller verkligen tummarna för att allt ska gå som planerat. Vill inte vara i Gävle på nyår, så enkelt är det. Så nu kan jag bara hoppas på det bästa.

Ska alldeles strax krypa ner under täcket och läsa lite innan det är dags att sova.
Imorgon ska jag träffa Lina och sen ta en fika med Amanda. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0