31/10 - HALLOWEEN

Okej, jag erkänner.. Jag suger på att uppdatera.
Men ni får leva med det helt enkelt, jag skriver
när jag känner för det eller när det händer något
extra roligt i mitt liv.


I veckan har jag jobbat och varit i forsbacka. Mer spännande än så har det faktiskt inte varit. Nu äre halloween och det är fortfarande oklart hur det kommer att firas. Är öppen för alla förslag, men det lutar åt utgång med bästa lina. Är ju faktiskt ledig imorgon så har hela dagen på mig att hitta något roligt. Känner inte för att klä ut mig, men krogen blire nog så att man får träffa lite folk.

Justja, jag har gått och blivit förkyld. Riktigt förkyld. Hostar, nyser, snorar och hela kittet. Dock ingen feber eller något sånt så svininfluensan är utesluten för länge sen. Har insätt att det inte är så bra att gå ute i foppatoffler när det är minusgrader. Men vad har man för val med mina cp-fötter. Dock är dom bättre nu, mycket bättre. Men har ont i såren fortfarande, men det går över.

Nu ska jag krypa ner under täcket och dö i ett par timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0