20/9 - HELGEN

Den här helgen har varit riktigt lyckad faktiskt, i fredags gick jag och amanda på interpool sen till slick. Träffade en massa folk och det var jätte trevligt. Och igår var det utflyttningsfest i sätra med hela gänget, var riktigt roligt faktiskt. Sen blev det någon timme på Old Saints också innan jag gick till max och sen hem till tilda. Fick skjutsa hem en kompis från akuten och besökte även olycksplatsen. Det är så fruktansvärt tragiskt alltihopa, var helt säker på att jag inte visste vem det var. Men idag så såg jag kort på henne och då visste jag precis. Kan inte påstå att jag kände henne, utan snarare att jag hade träffat henne ett par gånger och jag kommer minnas henne som den glada tjejen som hon var, Vila i Frid Natalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0