22/9 - SJUKAN

Kom nyss tillbaka från sjukhuset, fick nämligen ett samtal av Micke, tildas pappa, att hon hade åkt in till sjukhuset pga allergiskchock. Utan och tveka så åkte jag till akuten och efter att ha legat där ett par timmar fick hon förflyttas till barn och ungdom. Det kom och gick läkare och sköterskor hela tiden och till slut fick hon flyttas till intensiven för att hon fick jobbigt att andas igen. Men när det hade blivit stabilt igen så bestämde jag att det nog var bäst att jag åkte hem eftersom det inte fanns någon säng. Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon och jag vet att dom ringer mig om det skulle hända något.

Orkar inte berätta i detalj vad som hände, det kommer ni nog kunna läsa på tildas blogg sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0