7/9 - LONDON

Eftersom jag redan har skickat iväg ett sms till elin och berättat när jag åker till london, så kan jag lika gärna skriva det här också. Jag och sophia åker den 25 sept och kommer hem 3 okt, vilket innebär att vi kommer tillbringa åtta underbara dagar i london. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar dit, att få träffa mina underbara vänner elin och linnéa igen <3 men snart mina vänner, så kommer jag.. två veckor kvar :)

Ja, men hur som helst, jag har ju varit i turkiet en vecka ;D kan man säga annat än att det var underbart! Strålande solsken varje dag och fartfyllda kvällar med trevligt folk. Det kan nog inte bli bättre än så. Dock behöver ni nog inte få veta alla detaljer ;)

Nu är man tillbaka i kylan och tillbaka till vardagen, har även hunnit med två dagar i sundsvall. Det var riktigt kul faktiskt, alltid roligt att komma bort och träffa nytt folk. Så det var trevligt, dock fick vi vänta i evigheter på att få komma hem. Men så kan det gå ;p

Jag saknar dig, det är helt sjukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0