12/4 - HELGEN

Helgen var underbar, helt klart. Jobbade först till halv sju, sprang hem och bytt om, sminkade mig osv sen tog sju bussen till haga. Där vare bara att sätta fart rakt in i dimman och det lyckades jag jävligt bra med. haha! Elva kom limon och hämtade oss, då vare champange som stog på schemat och vid tolv släppte han av oss utanför heartan.

Gick raka vägen in och fortsätta med alkoholintaget, sen efterfest hos frida. Vet inte riktigt vad klockan var när vi tog taxi hem. Dock upptäcke jag att jag hade gjort illa knät ganska rejält, haha. Alla kvällar med frida slutar med en olycka (; haha.

Men men, på söndagen var vi ganska döda. Slappade mest hela dagen, fruktansvärt skönt.

Bilder kommer upp sen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0