20/4 - JOBB

Helgen var grymt rolig, det blev quizen på torsdagen med matilda, esme och alex. (Som jag misstänkte). Sen jobbade jag på fredagen 12-19. Tog de bara lugnt på kvällen för att sedan ladda om inför lördagens äventyr. Förfest hemma hos Frida och Slicken med massa trevligt folk.

Vaknade upp med en lätt huvudvärk och insåg att jag hade lovat att åka till Söderhamn. Så Frida och Emil plockade upp mig och så styrde vi kursen mot Ljusne. Där vare altanhäng med Frida medans Emil bytte bildäck (Fanns inte så mycket annat att göra). Sen åkte vi in till Söderhamn och käka glass samt hälsade på Fridas familj.

Var tillbaka i gävle runt 17-18, sen hem och ta de lugnt. Skulle ha jobbat om jag inte hade varit ute i bushen..  Men men, jobbade på måndagen istället 16-21.30 och idag 9-15.30.

Inser nu vilket tråkigt inlägg det blev, men orkar inte skriva om de.
haha.

GE MIG HELG.



En trevlig skåning från i lördags (;

Imorgon äre dags för jobb igen 16-21, får se om man hittar på nått vettigt innan det. Kanske hälsa på Angelica? Borde nog slå henne en signal. Hur som helst, på torsdagen blire nog lugnt. Kanske jobba lite? Vem vet. På fredagen blire jobb 16-21.15 om jag inte bestämmer mig för att gå på inflyttningsfesten hos amanda.

Sen på lördag så hoppas jag att de blir lite jobb, annars blire nog en sväng på stan. Måste ha nya skor och nån fin klänning kanske? Det är iaf värt att kolla läget. Sen på kvällen hoppas jag på fest ;D



Kanske med den här snyggningen? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0