22/4 - SKIT VÄDER

Imorse när jag vaknade var de vitt på backen, VITT?!
Vafan, det är en vecka kvar av april och dom plogar
snö utanför fönstret. Det är fan helt sanslöst!!


Men nu kan jag berätta något som är lite roligare, eller förlåt. Inte lite roligare, SÅ JÄVLA UNDERBART ROLIGT! På fredag sätter jag och Bella oss på tåget för att åka till huvudstaden och se The Last Bounce, iiih. Bounce har nämligen sin avslutningsshow i Globen och jag hade helt glömt bort att det var den här helgen. Men chansade att skicka ett sms till Bella och fråga om hon var sugen. Och mycket riktigt så är inte hon den som sviker en dansföreställning. Så ska alldeles strax boka biljetter, kolla tågtider osv.



2,5 h ren lycka och en hel dag med Bella, kan de bli bättre?


Hur som helst, dom ringde nyss från jobbet. Ska dit och jobba 16-20.30 mer än så lär jag nog inte röra mig utanför dörren idag. Blir deprimerad bara av att kolla ut genom fönstret. Men det är bara att dra på sig vinterjackan och mössan och se glad ut!

Innan jobbet ska jag försöka få i mig lite käk, duscha osv. Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0