1/2 - KANSKE DAGS?

Har suttit och funderat en liten stund,
det kanske äntligen är dags att byta msn?

Enda anledningen till varför jag har dragit ut på det så länge är för att det är så jobbigt. Har ju en hel del kontakter på min nuvarande. Men om jag byter så får jag ju en chans att raderat bort allt gammalt skit. Har ju redan gjort en till mail adress som jag använder när jag skickar viktiga mail osv. (skämms över min nuvarande mailadress). Så det gäller bara att bestämma sig för att byta, man får liksom ta ett steg i taget. För det kommer ta ett bra tag att föra över alla som man vill ha kvar... Hmm, ska tänka på saken en liten stund till, sen får vi se :) Hojta till om ni vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0