19/2 - HEJHOPP!

Har tänkt på bloggen flera gånger, men det har inte blivit av att jag har
gått in och skrivit några rader. Det är dålig stil, jag vet. Men det får ni ta.


Vad har hänt på senaste tiden då? Jag har varit en sväng till moster Åsa i Falun, inte varje dag som det händer. Vi hade en liten 'affärs'-lunch med hennes vänner, shoppade lite, umgicks osv. Sen har Emelie varit hemma, så har spenderat en hel del tid med henne, vi har även haft besök av joel. Firade hans 22-års dag med fest såklart :) Då passade även Melinda & Amanda på att komma hem, alltid lika trevligt.

Sen har jag jobbat lite, festat i massor (lite för mkt) och umgåtts med alla vännerna.

Den här helgen blir jätte lugn, tro det eller ej! Kvällen kommer spenderas med att
vara barnvakt, kolla på os och kanske lite melodifestivalen. Får se hur de slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0