21/2 - TRÖTT TJEJ

Igår vare som sagt BD-reunion, hela goa glada gänget var för en gångs skull samlade.
Och jag måste säga att det var en av dom bästa kvällarna på väldigt länge! Vi började
kvällen hemma hos Moa för att sedan promenera ner på stan och gå in på Slick. Blev
ett billig kväll för min del, betalade bara för vinflaskan och ändå blev jag as kalas, haha.
Men det är inget jag klagar över, tänk om det fanns fler sånna kvällar.

Idag har jag kort och gott spenderat min dag i sängen, för satan vad trött jag har varit!
Dock runt sex så lyckades jag kliva ur och börja röjja här hemma. Vi ska nämligen börja
renovera lägenheten imorgon, så nu väntas en vecka med tidiga morgonar och en ständig
lukt av målarfärg. Men det ska bli skönt när det är klart, kommer att bli så fiiint :)

Ska alldeles strax stänga av datorn och sova lite, klockan ringer 6.00 för då äre dags för
Sverige-Finland i hockey. Det får man ju inte missa ;D Sen kommer målarna vid halv åtta,
så måste ju upp vilket fall som helst. Godnatt allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0