23/2 - TISDAG

Jaha, då äre tisdag och ikväll väntas jobb. Målaren håller på för fullt här hemma och målar allt från garderoberna till taket. Har även fått hem tapeterna, kommer att bli så fiiiint! Hallen kommer bli annorlunda, men ruskigt snygg ;D haha! Får ta och bjuda hem tjejerna när allt är klart! :) Ska försöka hämta grejerna hemma hos pappa i helgen också, det behövs! Hur som haver, nu ska jag lägga mig och läsa lite. Lånade en ny bok igår 'Mamma sa att jag var sjuk' den handlar om sjukdomen MBP där vårdnadshavaren uppfinner eller förorsakar symtomen hos sitt barn därför att hon eftersträvar läkarens uppmärksamhet. Det är världens hemligaste och farligaste form av barnmisshandel och just den här boken är skriven om en tjej som klarade sig ur det och överlevde. Den verkar vara skit bra, så håller tummarna för de. Berättar när jag är klar med den, men nu ska jag passa på att hoppa in i duschen när målaren har gått iväg på lunch! HEJPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0