24/2 - JOBB

Hejhopp, onsdag idag och jag hade förväntat mig att jag skulle vara ledig idag. Men icke sa nicke, ska iväg och jobba kl 16 :) Och ännu skönare är att dom ringde nyss igen och gav mig en tid på lördag 9.30-18.30. Det blir alltså femte dagen i rad jag jobbar, längesen det hände ;D Tyvärr är det inget jag kan tacka nej till (dubbellön) trotts att Linnéa ska ha sitt kalas, men jag får stressa mig dit så fort jag kan efter jobbet. Så att jag inte blir alltför sen :)

Kan uppdatera er lite på renoverings fronten, nu är vardagsrummet och mitt sovrum klart. Efter lunchen så sätter han igång med hallen, det kommer att bli as coolt, ska ta massor av bilder sen :) Dock glömde jag att ta bilder på hur de såg ut innan, men ni som har varit här vet ju hur de såg ut. (Gräslig orange färg i mitt sovrum, blått i köket osv)

Undra vad man ska hitta på att göra innan man börjar jobba då? Var ju meningen att jag skulle träffa Lina idag, men nu är det nog ingen idé. Ska nog lägga mig och läsa lite ur boken, huaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0