NYTT ÅR, NYA TAG!

Och det kommer de verkligen bli, köper gymkort på måndag.
Kan behöva bli av med all överenergi som man får av att bara
gå hemma och vänta på jobb. Måste ju tänka på beachen 2010!
Haha, eller nått i den stilen åtminstone ;D Ska bli skönt att komma
igång iaf. Får väl se hur länge de håller i sig.

Nu är iaf Elin hemma i stan och det är uunderbart! Har saknat flickan
tok mycket. Så nu ska jag göra mig iordning för att sen åka ut till
valbo med henne och Anna! Måste reda ut ett och annat med Mediamarkt.
Så jag hoppas att det går bra, att jag får som jag vill osv.

Ikväll väntas bio med Elin, Daniel, Angelica m.m. ska äntligen se
Luftslottet som sprängdes, hoppas verkligen att den är bra! :)

Igår var vi på church street och sen blev det en sväng till Interpool.
Riktigt trevligt och elin blev jätte glad över fotoalbumet :) hihii.

Imorgon äre födelsedagskalas för Elin, det ser vi fram emot så
jag ska leta reda på nå vettigt att ha på mig samt inhandla lite
dricka. Hur som helst, ska göra mig iordning nu så att man är
start klar när elin ringer :) Hare så bra!



GRATTS PÅ 20-ÅRS DAGEN VÄNNEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0