14/3 - SÖNDAG

Vaknade av ett sms från falun för ett tag sen, och det var omöjligt att somna om. Så här sitter jag! Gårdagen spenderades på jobbet till 18 sen hem och käka lite innan jag åkte hem till BETTAN! (jag hoppas att du läser det här;D) Linnéa var även där, vi kollade på melodifestivalen och sen på nån skit film på tvn. Men det var jätte trevligt, otroligt skönt att ta de lugnt och snacka skit en hel kväll :)

Idag vet jag inte riktigt vad som hänger, tänkte ta en promenad i det fina vädret och sen får vi se :) Vill träffa Elin igen, hon åker imorgon :( INTE OKEJ! Men vi säger inte hejdå, vi hörs! ;D


Kommentarer
Postat av: elisabeth

hahahah, din jävel! jag vet inte vem du menar att du var hemma hos igår.... men så vitt jag vet så var du hemma hos mig, elisabeth!!! :D

2010-03-14 @ 12:13:24
URL: http://aelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0