17/3 - ONSDAG

Var ju meningen att jag skulle ta en promenad med Lina idag, men jag vaknade upp med världens huvudvärk. Så jag stannade kvar i sängen med mina vänner fröken ipren och herr film. Men några timmar senare så var det som bort blåst så då kunde man gå till jobbet utan att må dåligt. Skulle bara jobba tre timmar, men erika mådde inge bra så jag jobbade över för hennes skull. Vid kvart över nio stämplade jag ut och traskade hem :)

Hemma gjorde jag iordning te och la mig i soffan under en filt. Nu ska jag kolla på Navy CIS och sen blire Criminal Minds, vilket har blivit en liten rutin för mig. Varje kväll mellan 23-01. Sen går man och lägger sig och vaknar upp pigg vid 9-10.

Imorgon ska jag ut och gå med Lina, sen blire jobb i några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0