24/3 - ONSDAG

Idag tog jag en promenad hem till Angelica och fikade lite,
sen kom christian och då åkte vi till Angelicas gamla lägenhet
och plockade ihop lite. Fick därefter skjuts hem av christian
eftersom Angelica skulle iväg och kastrera en av katterna.

Och nu äre som sagt hockey som gäller, andra perioden
börjar snart. Dom ringde från jobbet för ett tag sen, så
imorgon blire jobb 12-21.30 och det tackar jag för! Dock
är jag tvungen att ställa in mötet på amf för tredje gången,
haha. Men det sket jag ganska stort i. Eller jag tror att jag
måste ställa in det? Det börjar 10.15 och vet inte hur länge
de håller på. Skulle ju iofs kunna gå dit med ica kläderna så
äre bara för mig att åka raka vägen till jobbet efter att det är
klart? Hmm, ska klura lite på det där. Stressa eller inte? Det
är frågan. Haha! Aja, nu ska jag kika vidare på hockey. Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0