31/3 - EN VECKA SENARE

Nu sitter jag här, en vecka sen sist jag skrev och jag är dessutom röd som en tomat. Var nämligen och solade igår och har lyckats bränna ansiktet en aning. Inte helt okej!

Hur som haver, den här helgen har som sagt elin varit hemma, så jag har tillbringat dagarna tillsammans med henne. Det är därför jag inte har haft tid att skriva något. Tråkigt nog så åkte hon hem igår, får väl se hur lång tid de tar innan vi ses nästa gång. Snart hoppas jag! Skulle mer än gärna boka in en resa till London. Det vore ju helt underbart. Men men, får göra de när jag har fått ihop lite pengar.

Idag ska jag nog ta en promenad med Lina, om jag vågar visa mig ute. Haha! Ikväll blire iaf The Sky´s the limit på Spegeln. Det kommer bli gryyymt, känner ju dom flesta som är med. Så det ska bli roligt att se :) Och jag tror verkligen inte att jag eller någon annan kommer att bli besvikna.

Aja, nu ska jag ta nå kallt och försöka kyla ner mitt solbrända ansikte. Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0