7/5 - FREDAG

Uppe med tuppen känns det som, men chansen är ganska stor att jag kommer gå och lägga mig ganska snart igen. Måste sätta på emla-plåstret kl 11 eftersom jag ska sätta in p-staven kl 14. Jag måste erkänna att jag är jävligt nervös, hatar allt har med sprutor osv.. Men det ska nog gå bra. Så länge jag inte skrämmer upp mig själv för mkt :)

Klockan 17.00 äre därimot dags att jobba, har stängningen idag igen. Vilket innebär att jag inte är hemma förrns vid kvart i tio. Men det ska nog gå bra så länge jag inte har ont i armen. Får hoppas på att jag får stå i utcheckningen hela kvällen och självklart att det är mkt folk så att tiden går fort ;D

Har ingen aning om vad jag ska göra efter jobbet, jag är ju ledig imorgon tror jag (?). Ska ju inte ropa hej än.. Har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra imorgon, men det löser sig :)



avslutar med att bjuda på en härlig bild på sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0