FÖDELSEDAGS FIRANDE.

Fredag, efterlängtade fredag.
Idag är jag ledig, så jag ska luncha med frida och kanske daniel (?). Innan det blire en sväng på stan med mamma. Sen ska jag åka ut till Bomhus för att fira lillebror som har fyllt 9 år. När det är avklarat blire raka vägen hem till mormor&morfar i Sätra eftersom mormor fyller 65 år idag. Blir något gott att äta och så där. Sen åker jag hem till Amanda för att öppna vindunken och åka in i dimman. Eller nått i den stilen åtminstone. Får väl se vart vi hamnar ikväll/natt. Girls night out blire iaf!

Igår var jag ner och lunchade på stan med Bella & Amanda, är underbart att Bella äntligen har kommit hem. Ska ha underbart roligt den här helgen! Ta vara på varenda liten minut. Och hon fyller ju 20 på söndag! Så det ska firas stort ;D Det blir självklart den traditionella grillningen hemma hos Bella. Vi firar även Amanda i samma veva. 21 år, ålderkris snart?


Linn & Felicia på bellas födelsedags fest förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0