LONDON BABY!

ÄNTLIGEN SÅ HAR JAG KÖPT BILJETTERNA!
Har haft sånn sjuk beslutsångest över om jag ska åka till london eller gävle över påsk. Båda har sina fördelar, men ju mer jag tänker på de desto mer inser jag att jag är dum i huvudet om jag inte åker till london. Det bästa är ju att jag äntligen får träffa Elin igen. Saknar den tjejen fruktansvärt mycket. Så den 21-27 blir jag i london och njuter av den underbara shoppingen.

MEN FÖRST OCH FRÄMST SÅ VILL JAG HA 23 MARS!
För då kommer min andra halva, Matilda Mosell, på besök. Längtar något oerhört tills jag har henne här hos mig. Speciellt nu när jag inte kommer åka hem till Gävle förens i juni. Då behövs de lite syskon tid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0