UPPE MED TUPPEN.

Just nu ångrar jag verkligen att jag var så dum att tacka ja till extra arbete på min lediga dag. Kändes tungt att kliva ur sängen kan jag berätta. Men förhoppningsvis så slutar jag ganska tidigt så att jag kan återvända hem till sängen igen!

Hur som haver, foten är mycket bättre och de tackar vi gud för! Tror dock att de inte är sånn bra idé att bege sig ut på en springtur, utan den får vila ett par dagar till.

Sitter just nu vid vardagsrums bordet och äter min macka samt dricker äppeljuice till de, mums. (Lägenheten är för liten för att ha ett matbord.) Ska snart göra mig iordning innan de är dags för att gå ut i kylan och ta sig till jobbet. Ska nog unna mig en chai latte från deli de luca under bussresan.

Vad ska sker efter jobbet har jag ingen aning om, återstår att se. Hejpa!



Den 23 mars kommer den här sötnöten till oslo för andra gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0